Ehdot

Voit ostaa useampia tuotteita samassa tilauksessa | maksat silti aina rahti- ja hoitomaksun joka painotuotteesta, tällä hetkellä 9.99 Eur.

1. Toimitusaika
Tavallinen toimitusaika on 14 arkipäivää siitä päivästä kun maksu on saatu (rahti 9.99 Eur sis. alv). Voit myös valita pikalähetyksen (7 arkipäivää | ?24.84 sis. alv). KAIKKI toimitusajat lasketaan siitä päivästä, kun koko maksu on otettu vastaan.

2. Vahvistus
Kun olemme saaneet tilauksesi lähetämme pikimmiten vahvistuksen sähköpostitse joka sisältää tietoja tilauksestasi. Tilausvahvistus on hyvä säästää, jos tarvitset ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun.

3. Maksutavat

  • Kun olet valinnut tuotteet jotka haluat ostaa jatkat maksusivulle. Nyt siirryt Dibsin turvalliselle maksupalvelimelle.
  • Valitse luottokortti, anna korttinumero, voimassaoloaika sekä CVC2/CVV2 koodi (kolminumeroinen luku kortin selkäpuolella).
  • Kortin tietojen oikeellisuus tarkistetaan ja että tilillä on katetta.
  • Maksu siirretään tililtäsi.
  • PrintonDirect on nyt sitoutunut toimittamaan tilatut tuotteet sinulle.
  • Tästä voit lukea enemmän Dibs toiminnasta: http://www.dibs.se/teknik/

4. Rahti & hallinto
Rahti- ja huolintamaksu lisätään jokaiselle painotuotteelle, tällä hetkellä 89 SEK sis. alv. Tuotteesi lähetetään suoraan postilaatikkoosi. Isommat tilaukset on joskus haettava lähimmästä postikonttorista.

5. Kuljetus
Jos tuote vaurioituu tai katoaa kuljetuksen aikana PrintonDirect on maksuvastuullinen. Sinun täytyy ilmoittaa asiasta Asiakaspalveluumme 14 päivän sisällä. Jos tuote vaurioituu tai katoaa palautettaessa, olet itse maksuvelvollinen.

6. Palautusoikeus
Sinulla on oikeus palauttaa virheettömiä tuotteita. Ilmoita tästä heti kun olet vastaanottanut tavaran, kuitenkin viimeistään neljätoista (14) päivää toimituksen jälkeen. Ilmoitus lähetetään sähköpostitse Asiakaspalveluun.
Ilmoituksen täytyy sisältää tilausnumeron ja nimikkeen palautettavista tuotteista. Palautettavien tuotteiden pitää olla käyttämättömiä ja vahingoittumattomia sekä alkuperäispakkauksessa. Palauta tavarat alkuperäisen kuitin kera (tai liitä kopio kuitista). Kirjoita palautuksen syy kuitin selkäpuolelle! Maksat itse postikulut. Palautusta ei voi tehdä postiennakolla tai jälkivaatimuslähetyksenä.

7. Reklamaatio
Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä toimitettaessa. Jos saat vaurioituneen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä Asiakaspalveluun pikimmiten, kuitenkin viimeistään 14 päivän sisällä. Asiakaspalvelu ottaa vastaan vikailmoituksesi ja lähettää sinulle frankeeratun palautusetiketin. Palauta tuotteet samassa kunnossa kuin vastaanotit ne sekä vaurio- tai vikailmoituksen, niin saat vaurioitumattoman tai oikean tuotteen. Väärin toimitetun tuotteen tulee olla käyttämättömässä ja vauriottomassa kunnossa alkuperäispakkauksessaan. Täytä palautuksen syy vaurio- tai vikailmoitukseen!
HUOM! Ennen kuin palautat vaurioituneen/väärin toimitetun tavaran tulee sinun ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun saadaksesi reklamaation hyväksytyksi ja palautuspostimaksun maksetuksi.
Väärin tilatun tavaran vastuu on rajattu niin kuin nyt on ilmoitettu. Huomaa, että niitä painovirheitä joita olisi pitänyt havaita ennakkotarkistuksessa ei voida reklamoida. Tämä pätee kaikkiin painotuotteisiin, esim. käyntikortteihin, etiketteihin ja A6-kortteihin.

8. Takaisinosto
Takaisinoston maksu voidaan suorittaa vain sille luottokortille, jota käytettiin tilattaessa. Muu takaisinoston maksu kuin luottokortin hyvittäminen ei ole mahdollista. Tämä siksi, että haluamme suojata sinua asiakkaana, mikäli luottokorttisi joutuisi vääriin käsiin.

9. Turvallisuus
Maksuja varten käytetään SSL (Secure Socket Layer) käytäntöä jolla varmistetaan turvallinen tiedonsiirto Internetissä (tai muissa verkostoissa).