Kysymyksiä ja vastauksia

Kysymyksiä ja vastauksia ostettaessa käyntikortteja/painotuotteita PrintonDirectiltä.

Palvelumme mahdollistaa, että voit luoda omat painotuotteesi online. Helpoin tapa on valita jokin malleistamme ja täyttää henkilötietosi. Edistyneellä muokkaustoiminnolla voit ladata kuvia ja muotoilla tekstiä haluamasi muotoon. Valitse alusta asti "Oma muotoilu" mikäli haluat luoda käyntikortin tai muun painotuotteen mieluummin itse käyttämättä mallinteitamme. Tuotteemme toimitetaan normaalin postin välityksellä toimistoosi tai kotiisi valitun toimitusajan mukaisesti.

KÄYNTIKORTTIEN, ETIKETTIEN JA MUIDEN PAINOTUOTTEIDEN OSTO

Kuinka ostan käyntikortteja/painotuotteita?
Valitse tulo kunkin tuotteen sivulle, eli:
- Selaa mallinteitamme
- Suunnittele oma mallinne
- Lataa mallinne
- Suunnittele yhtenäinen tuotepaketti

Maksa tilikortillasi tai ennakkomaksuna pankkisiirrolla.

Tämän jälkeen saat vahvistuksen ostoksistasi suoraan sähköpostitse.
Sitten seuraa ohjeita ja lisää valmiit tuotteet ostoskoriin.
Kun olet lopettanut ostoksesi, valitse "Lisää ostoskoriin".
Valitse toimitusaika, määrä, paperi-, ja muut lisätuotteet ostoskoriin.
Tarkista, että ostoskorissasi on kaikki oikein. Paina sitten "Jatka".

Kirjaudu kassalla tai anna toimitustiedot.
Vie maksutapahtuma päätökseen luottokortilla tai ennakkomaksulla.
Ostovahvistus lähetetään sinulle heti sähköpostitse.

En löydä mallinnetta haluamalleni käyntikorteille/painotuotteille.
PrintonDirect luo mallinteita, joiden tulisi sopia kaikille. Ellet löydä sopivaa mallia, voit toki aloittaa jonkin mallinteen pohjalta ja muokata sitä haluamaksesi.

Voinko tilata käyntikortteja/painotuotteita muulla tavalla?
Vastaanotamme tilauksia ainoastaan www.printondirect.fi:n kautta.

Miten poistan käyntikortin/painotuotteen ostoskorista?
Klikkaa ostoskorissasi "Poista". Ostoskorisi päivittyy automaattisesti tehtyäsi muutoksen.

Miten peruutan tai täydennän tilauksen?
Ota heti yhteys Asiakaspalveluun Customer service saadaksesi tilauksesi statuksen. Tilaus voidaan vielä peruuttaa, mikäli se ei ole välittynyt painolaitokseemme. Prosessoimme alkuperäisen tilauksesi nopeasti, joten tilauksesi peruuttamisella on kiire.

Kuinka voin tarkistaa käyntikorttini/painotuotteeni?
Voit tarkistaa tilauksesi reaaliajassa ollessasi kohdassa "Muokkaa Tuote".

Mitä vaatimuksia on asetettu selaimelle, jotta voin ostaa käyntikortteja/painotuotteita (evästeet, javascript)?
Käytössämme on javascript voidaksesi navigoida kotisivuilla ja panna tuotteita ostoskoriisi. Siksi sinun on sallittava javascript selaimellesi.

Miten otan yhteyttä Asiakaspalveluun?
Lähetä sähköpostia osoitteeseen Customer service

KÄYNTIKORTTIEN/PAINOTUOTTEIDEN TOIMITUS

Miten käyntikorttini/painotuotteeni toimitetaan?
Korttisi toimitetaan suoraan kotiisi postilaatikkoon. Suuremmat tilaukset saat hakea lähimmästä postikonttorista.

Kuinka pitkä tuotteeni toimitusaika on?
Voit valita 7 tai 14 työpäivän toimitusajan käyntikorteillesi/painotuotteillesi tilauspäivästä laskettuna.

Miksi käyntikorttini/painotuotteeni eivät ole saapuneet?
Lähetä sähköpostia osoitteeseen Customer service niin lähetämme sinulle toimituksen tiedot.

Paljonko rahti maksaa?
Rahti- ja hallintokustannukset 10 päivän toimitukselle ovat tällä hetkellä 9.99 Eur per batch (= käyntikortin/painotuotteen nimike). 7 päivän toimituksesta perimme vastaavasti 24.84 Eur. Hinnat sisältävät alv:in.

KÄYNTIKORTTIEN/PAINOTUOTTEIDEN MAKSU

Miten voin maksaa käyntikorteistani/painotuotteistani?
Voit maksaa luottokorteilla Visa, Mastercard, American Express tai ennakkomaksuna pankkisiirrolla.

Kuinka luottokorttimaksu toimii?
Maksaessasi käyntikorttisi/painotuotteesi luottokortilla, maksusi käsitellään maksukumppanimme DIBSin (www.dibs.com) toimesta varmistaakesemme nopean ja turvallisen maksun. Näin se toimii:
Kun olet valinnut haluamasi tuotteet ja valinnut eteneväsi maksuun, sinut siirretään DIBS:in varmalle maksupalvelimelle. Valitse luottokortti (Visa, Mastercard tai American Express), ilmoita korttinumero ja voimassaolopäivämäärä. Korttitiedot sekä rahan riittävyys tililläsi tarkistetaan. Rahat nostetaan tililtäsi. Asiakkaalla ja PrintonDirectillä on nyt sitova sopimus tilattujen tuotteiden toimituksesta.

REKLAMAATIOT JA KÄYNTIKORTTIEN/PAINOTUOTTEIDEN PALAUTUS

Miten palautan tilauksen?
Ota viipymättä yhteys Asiakaspalveluun, viimeistään 14 päivän kuluessa, jotta reklamaatio voitaisiin hyväksyä. Asiakaspalvelu vastaanottaa vikailmoituksesi ja lähettää sinulle palautusetiketin postimaksuleimalla. Palauta tuote siinä kunnossa kuin vastaanotit sen, liitteenä vahinko- tai vikailmoitus, niin saat virheettömän tai oikean tuotteen. Virheellisesti toimitetun tuotteen tulee olla käyttämätön ja vahingoittumaton sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Kirjoita palautuksen syy laskun takasivulle! HUOM! Koska painotuotettasi ei voida käyttää uudelleen, perimme maksun painosta, paperista ja painomusteesta, nykyisellään ?15 per 100 korttia (kuitenkin enintään alunperin maksamasi summa).

Miten saan rahat palautettua hyväksytyn käyntikorttien/painotuotteiden takaisinostossa?
Takaisinosto maksetaan ainoastaan sille luottokortille, jota käytettiin tilattaessa. Muu takaisinoston maksu kuin luottokortille hyvittäminen ei ole mahdollista. Tämän tarkoitus on suojata sinua asiakkaana, mikäli korttisi joutuisi vääriin käsiin.