Korkea laatu - Alhainen hinta

PrintonDirect on toiminnan alusta asti vuodesta 2004 toimittanut käyntikortteja ja muita painotuotteita yli 20 000 tyytyväiselle asiakkaalle eri puolilla Eurooppaa. Useimmat asiakkaistamme palaavat takaisin ja työskentelemme herkeämättä maksimoidaksemme asiakkaidemme saaman hyödyn. Asikashyöty on liikeideamme ytimessä. printondirect.fi yksinkertaistaa koko ostotapahtuman tilauksesta toimitukseen | lisäksi huomattavasti alhaisempaan hintaan kuin perinteisillä ostokanavilla. Kun lisäämme maailmanluokan palvelun asiakashyötyyn huomaamme, että asiakkaamme palaavat kerta toisensa jälkeen.

Tavoitteenamme on, että kaikki asiakkaat ovat tyytyväisiä.

  • Asiakkaan aiheuttamista virheistä muotoilu- tai painotiedostoissa.
  • Asiakkaan tekemistä oikeinkirjoitusvirheistä, virheistä lauseenrakenteessa tai muista virheellisyyksistä.
  • Huonosta laadusta tai eroavuuksista asiakkaan luomissa tiedostoissa.
  • Muista asiakkaan aiheuttamista virheistä.

Muista virheistä palautamme rahasi rahti- ja tilauksenkäsittelykustannukset vähennettyinä.

Oikoluvun hyväksyminen on asiakkaan vastuulla. On tärkeätä, että tarkistat käyntikorttisi tai muut painotuotteet ennen kuin päätät tilauksen. Tämän järjestelyn etuna on, että voimme pitää hinnat alhaisina ja tilaustapahtumasta tulee tehokkaampi.

Reklamaatio

Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä toimituksessa. Mikäli saat virheellisen tai väärin toimitetun tuotteen, tulee sinun viipymättä ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa saapuneesta toimituksesta.

Vastuu tilatun tuotteen vioista on rajattu täten ilmoitetusti. Huomaa, että painovirheitä, joita olisi pitänyt voida huomata ennakkotarkistuksessa, ei voida reklamoida. Tämä pätee kaikkiin painotuotteisiin, kuten käyntikortit, etiketit ja A6-kortit.